Deklaracja dostępności

Gmina Pruszcz zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.pruszcz.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Adam Pszczoliński

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną
jest Adam Pszczoliński, adres poczty elektronicznej admin@pruszcz.pl Kontaktować można się także
dzwoniąc na numer telefonu 52 562 43 04 lub 52 562 43 05.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na
brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej,
aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach
alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu
bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli
dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy
realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli
zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny
sposób dostępu do informacji.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego
dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 kwietnia 2022 13:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Pszczoliński
Ilość wyświetleń: 1381
27 kwietnia 2022 13:38 (Adam Pszczoliński) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
27 kwietnia 2022 13:29 (Adam Pszczoliński) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
27 kwietnia 2022 13:25 (Adam Pszczoliński) - Aktualizacja deklaracji dostepności.