WNIOSEK O PRZYDZIAŁ LOKALU MIESZKALNEGO

Wymagane dokumenty

Wniosek o przydział lokalu mieszkalnego

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Miasta i Gminy Pruszcz, ul. Główna 33, 86-120 Pruszcz,
Biuro Inwestycji, Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej,
Pokój nr 15, tel. 52 562 43 20, e-mail: biuroinwestycji@pruszcz.pl

Opłaty

Brak

Termin i sposób załatwienia

Komisja Mieszkaniowa zwoływana jest w czerwcu każdego roku oraz jesienią w zależności od dostępności wolnych lokali  wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Pruszcz.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o  ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2022., poz. 172),

Uchwała nr XLI/385/22 Rady Miejskie Pruszcz  z dnia 3 marca 2022r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Pruszcz,

Uchwała nr XLV/419/22 Rady Miejskiej Pruszcz z dnia 22 czerwca 2022r. zmieniająca  uchwałę w sprawie zasad wynajmowania  lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Pruszcz

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

Inne informacje

Usługa umożliwia złożenie do Urzędu Miasta i Gminy Pruszcz wniosku o przydział lokalu  mieszkaniowego z zasobu gminy Pruszcz

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 września 2022 09:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Pszczoliński
Ilość wyświetleń: 322
07 września 2022 09:50 (Adam Pszczoliński) - Dodanie załącznika.
07 września 2022 09:49 (Adam Pszczoliński) - Utworzenie sprawy.