Wniosek powinien zawierać:
1. imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości,
2. tytuł prawny władania nieruchomością (własność, użytkowanie dzierżawa),
3. gatunek drzewa lub krzewu,
4. ilość sztuk drzew,
5. obwód pni drzew mierzony na wysokości 130 cm,
6. przeznaczenie terenu, na którym rosną drzewa lub krzewy,
7. przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzew lub krzewów,
8. wielkość powierzchni w m² , z której zostaną usunięte krzewy,
9. rysunek lub mapę określającą usytuowanie drzewa lub krzewu w stosunku do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących lub budowanych na tej nieruchomości,
10. określenie czy usunięcie drzew/krzewów wynika z prowadzenia działalności gospodarczej.
11. planowane nasadzenia zastępcze lub przesadzenie drzew lub krzewów, jeżeli tak do wniosku należy dołączyć projekt plan wykonania w formie rysunku, mapy lub projektu zagospodarowania działki oraz informację o ilości, gatunku i terminie ich wykonania.
Jeżeli posiadacz nieruchomości nie jest właścicielem - do wniosku dołącza się zgodę właściciela.
Urząd Miasta i Gminy w Pruszczu
Biuro Gospodarski Komunalnej i Ochrony Środowiska
Parter, pokój nr 3
Tel. 52 5624322
Brak
Do 1 miesiąca od dnia wpływu wniosku, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.
Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 roku o Ochronie przyrody
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia stronie.
Uzyskanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025