• Wniosek
• Załączniki:
- informacja o wyrobach zawierających azbest;
- ocena stanu możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest
- oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością do realizacji przedsięwzięcia związanego z projektem utylizacji azbestu na terenie gm. Pruszcz
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych
- w przypadku współwłasności nieruchomości, z której ma być usunięty/odebrany azbest – zgoda współwłaścicieli na włączenie do Projektu utylizacji azbestu na terenie gm. Pruszcz oraz zgoda współwłaścicieli na przetwarzanie danych osobowych
- kopia pozwolenia na roboty budowlane lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia budowlanego (w przypadku demontażu wyrobów zawierających azbest)
Urząd Miasta i Gminy w Pruszczu
Biuro Gospodarski Komunalnej i Ochrony Środowiska
Parter, pokój nr 2
Tel. 52 5624321
Brak
Informacja o wyborze wykonawcy niezwłocznie po zawarciu z nim umowy.
• Uchwała Nr XLII/242/2013 Rady Gminy Pruszcz z dnia 25 października 2013 r. w sprawie Programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Pruszcz na lata 2013-2032
• Zarządzenie Nr 133/2015 Wójta Gminy Pruszcz w sprawie przyjęcia do realizacji Projektu utylizacji azbestu na terenie Gminy Pruszcz (zmienione zarządzeniem Nr 253/2015 z dnia 23.09.2016 r. oraz zarządzeniem Nr 141/2019 z dnia 1.10.2019 r.)
Nie przysługuje.
Usługa umożliwia złożenie wniosku wraz z załącznikami na dofinansowanie prac polegających na demontażu, pakowaniu, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z nieruchomości.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025