ZEZWOLENIE NA PROWADZENIE PRZEZ PRZEDSIĘBIORCÓW DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH I TRANSPORTU NIECZYSTOSCI CIEKŁYCH

Wymagane dokumenty

• Wniosek
• Załączniki:
- zaświadczenie o prowadzeniu  działalności gospodarczej lub odpis z KRS,
- zaświadczenie albo oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
- oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
-dokument potwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością przeznaczoną na bazę techniczną,
Oświadczenie, że specjalistyczne pojazdy, którymi będą wykonywane usługi spełniają wymagania techniczne , określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r, w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych,
Potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów w ważnym przeglądem technicznym,
Zdjęcie wzoru oznakowania pojazdów, w widocznym miejscu nazwą i numerem telefonu przedsiębiorcy,
- dokumenty potwierdzające gotowość przyjęcia nieczystości ciekłych przez stację zlewną (wymogiem prawnym jest udokumentowanie gotowości odbioru nieczystości ciekłych przez stację zlewną w postaci umowy zawartej z prowadzącym stację zlewną, a co najmniej przyrzeczenia zawarcia takiej umowy).
Aktualny cennik świadczonych usług,
- oświadczenie , że działalność objęta zezwoleniem będzie prowadzona w sposób gwarantujący zachowanie wysokiego standardu świadczonych usług, a przede wszystkim zgodnie z uchwałą nr XXII/114/2012 Rady Gminy Pruszcz, obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pruszcz, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska; ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
- dowód wpłaty,

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Miasta i Gminy w Pruszczu
Biuro Gospodarski Komunalnej i Ochrony Środowiska
Parter, pokój nr 3
Tel. 52 5624322

Opłaty

Opłata skarbowa:
• 107,00 zł. - za wydanie zezwolenia;
• 53,50 zł. – za zmianę decyzji;
• 17,00zł opłata za złożeniu dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa.

Termin i sposób załatwienia

Do 1 miesiąca od dnia wpływu wniosku, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy za pośrednictwem  Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz  w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia

Inne informacje

Usługa umożliwia złożenie wniosku o zezwolenie na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 września 2022 10:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Pszczoliński
Ilość wyświetleń: 250
08 września 2022 10:25 (Adam Pszczoliński) - Dodanie załącznika.
08 września 2022 10:25 (Adam Pszczoliński) - Dodanie załącznika.
08 września 2022 10:23 (Adam Pszczoliński) - Utworzenie sprawy.