WYDANIE ZAŚWIADCZENIA POTWIERDZAJACEGO OKRES PEŁNIENIA FUNKCJI SOŁTYSA DO PRZYZNANIA PRZEZ KRUS ŚWIADCZENIA PIENIĘŻNEGO

Wymagane dokumenty

 

  • Dowód uiszczenia opłaty skarbowej,
  • Wniosek  o wydanie zaświadczenia (w załączeniu)

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Miasta i Gminy w Pruszczu

Sekretarz Gminy

Piętro, pokój nr 22

Tel. 52 5624303

Opłaty

17 zł - opłata skarbowa za  wydane i zaświadczenia

Termin i sposób załatwienia

bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni

Podstawa prawna

  • ustawa z dnia 26 maja 2023r. o świadczeniu pieniężnym  z tytułu pełnienia funkcji sołtysa

Tryb odwoławczy

W przypadku, gdy w archiwum zakładowym brak dokumentów  będących podstawa wydani a zaświadczenie  wydawane jest postanowienia  o odmowie wydania zaświadczenia  ze względu na brak danych potwierdzających  okres pełnienia  funkcji.

Na niniejsze postanowienie stronie służy zażalenie, w terminie 7 dni od daty jego
doręczenia, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy. Zażalenie  wnosi się za pośrednictwem  Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 lipca 2023 11:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwia Urbańska
Ilość wyświetleń: 187
03 lipca 2023 11:04 (Sylwia Urbańska) - Dodanie załącznika.
03 lipca 2023 11:04 (Sylwia Urbańska) - Utworzenie sprawy.