Burmistrz Miasta i Gminy Puszcz przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godz. 12:00- 14:00 w biurze nr 23.
W pozostałych sprawach godzinach pracy Urzędu, o ile zakres realizowanych spraw wiąże się z pracą w biurze i jest dostępny dla interesantów w ramach swoich możliwości czasowych.
Przewodniczący Rady Miejskiej Pruszcz przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godz. 14:00- 15:00 w biurze nr 22.
Skargi i wnioski można składać:
- pisemnie na adres Urzędu lub Gminy, ul. Główna 33, 86-120 Pruszcz, na podany numer faksu Urzędu (52 562 43 02), za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Pocztowej Gminy ePuap: /7iro324vbd/SkrytkaESP, za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej pruszcz@pruszcz.pl;
- ustnie do protokołu.
Spotkanie zarówno z Burmistrzem Miasta i Gminy Pruszcz jak i Przewodniczącym Rady Miejskiej Pruszcz można umówić na określony termin i godzinę osobiście lub telefonicznie za pośrednictwem sekretariatu, tel. 52 562 43 00.
Rejestr skarg i wniosków znajduje się w sekretariacie tut. Urzędu.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025