Aktualności

Przyjmowanie interesantów w sprawie skarg i wniosków

 

Burmistrz Miasta i Gminy Puszcz przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godz. 12:00- 14:00 w biurze nr 23.

W pozostałych sprawach godzinach pracy Urzędu, o ile zakres realizowanych spraw wiąże się z pracą w biurze i jest dostępny dla interesantów w ramach swoich możliwości czasowych.

Przewodniczący Rady Miejskiej Pruszcz przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godz. 14:00- 15:00 w biurze nr 22.

 

Skargi i wnioski można składać:

- pisemnie na adres Urzędu lub Gminy, ul. Główna 33, 86-120 Pruszcz, na podany numer faksu Urzędu (52 562 43 02), za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Pocztowej Gminy ePuap: /7iro324vbd/SkrytkaESP, za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej pruszcz@pruszcz.pl;

- ustnie do protokołu.

Spotkanie zarówno z Burmistrzem Miasta i Gminy Pruszcz jak i Przewodniczącym Rady Miejskiej Pruszcz można umówić na określony termin i godzinę osobiście lub telefonicznie za pośrednictwem sekretariatu, tel. 52 562 43 00.

Rejestr skarg i wniosków znajduje się w sekretariacie tut. Urzędu.

 

 

 

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 listopada 2023 09:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwia Urbańska
Ilość wyświetleń: 276
17 listopada 2023 12:31 (Sylwia Urbańska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 listopada 2023 09:58 (Sylwia Urbańska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)