UCHWAŁA NR XLII/394/22
RADY MIEJSKIEJ PRUSZCZ
z dnia 31 marca 2022 r. w sprawie złożonego wniosku
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15) ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 559) oraz § 70 Statutu Gminy Pruszcz uchwalonego uchwałą Nr XXXVIII/338/21 Rady Gminy Pruszcz z dnia 28 października 2021r. w sprawie uchwalenia statutu Gminy Pruszcz (Dz. Urz. Woj. Kuj. – Pom. z 2021r. poz. 5429) uchwala się, co następuje:
§ 1. Przekazuje się Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz wniosek Prezydenta Elektorskiego Rzeczypospolitej Polskiej Pani Teresy Garland w sprawie trzech dni ciemności.
§ 2. 1 . Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Miejskiej Pruszcz.
2. Upoważnia się Przewodniczącego Rady Miejskiej Pruszcz do zawiadomienia podmiotu składającego wniosek o sposobie jego załatwienia.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
U Z A S A D N I E N I E
W dniu 11.02.2022r. do Rady Miejskiej wpłynął wniosek od Prezydenta Elektorskiego Rzeczypospolitej Polskiej Pani Teresy Garland w sprawie trzech dni ciemności. Dnia 15.02.2022r. Przewodniczący Rady Miejskiej Pruszcz przekazał pismo Komisji Skarg, Wniosków i Petycji. Komisja spotkała się w przedmiotowej sprawie dwukrotnie, tj. dnia 22.02.2022r. oraz 14.03.2022 r. Ustalenia Komisji o proponowanym sposobie rozstrzygnięcia wniosku przez Radę Miejską przekazane zostały Przewodniczącemu Rady, który wprowadził ten temat na sesję Rady Miejskiej. Zgodnie z art. 243 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, organ, który otrzymał wniosek, a nie jest właściwy do jego rozpatrzenia, obowiązany jest przekazać go właściwemu organowi. W związku z powyższym Rada Miejska Pruszcz niniejszą uchwałą przekazuje wniosek do rozpatrzenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025