UCHWAŁA NR XLVII/438/22
RADY MIEJSKIEJ PRUSZCZ
z dnia 29 września 2022 r.
zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia zasad wypłacania diet oraz zwrotu kosztów podróży radnym Rady Miejskiej Pruszcz
Na podstawie art. 25 ust. 4-8 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 559, 1005 i 1079 ), § 3 pkt 3) Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 października 2021r. w sprawie maksymalnej wysokości diet przysługujących radnemu gminy (Dz. U. z 2021r. poz. 1974) oraz § 5 ust. 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2000r. w sprawie sposobu ustalania należności z tytułu zwrotu podróży służbowych radnych gminy ( Dz.U. z 2000r. Nr 66, poz. 800, z 2002r. nr 14, poz. 138, z 2003r. nr 33 poz. 280) uchwala się, co następuje:
§ 1. W uchwale Nr II/22/18 Rady Gminy Pruszcz z dnia 29 listopada 2018r. w sprawie ustalenia zasad wypłacania diet oraz zwrotu kosztów podróży radnym Rady Gminy Pruszcz w § 4 ust. 1 i 2 otrzymują brzmienie:
„ § 4.1. Zwracać radnym koszty podroży z tytułu wyjazdów służbowych poza miasto Pruszcz.2.Polecenie wyjazdów służbowych – poza miasto Pruszcz – każdorazowo akceptować będzie Przewodniczący Rady Miejskiej Pruszcz, a dla Przewodniczącego - Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej Pruszcz.”
§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty na tablicy ogłoszeń.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025