Zarządzenie Nr 610/2022
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz
z dnia 20 maja 2022r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 55 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) oraz rozdziału V Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu, przyjętego Zarządzeniem Nr 576/2022 Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz z dnia 2 marca 2022r. w sprawie zatwierdzenia „Regulaminu zamówień publicznych”, zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Powołuje się komisję przetargową w składzie:
1) przewodniczący - Hanna Baśniak;
2) sekretarz – Ksenia Radosz;
3) Kierownik Biura Inwestycji, Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej – Sebastian Kendra;
4) Samodzielny referent – Angelika Szyszka
5) radca prawny – Radosław Małkiewicz;
6) skarbnik gminy– Marcin Żebrowski;
7) informatyk – Adam Pszczoliński.
2.Zadaniem Komisji będzie przedstawienie Burmistrzowi Miasta i Gminy wyników oceny ofert wraz z propozycją wyboru najkorzystniejszej oferty albo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na „Termomodernizację budynku świetlicy w Łaszewie „.
§ 2. Zakres prac komisji wymienionej w § 1 określa Regulamin udzielania zamówień publicznych.
§ 3 .1. Komisja rozpocznie pracę w dniu powołania.
2. Komisja zakończy pracę z dniem podpisania umowy lub unieważnieniem postepowania.
§ 4. Zobowiązuję członków Komisji do zachowania pełnej tajności pracy.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025