Zarządzenie Nr 625/2022
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz
z dnia 14 czerwca 2022 r.
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia odbiorów robót zadania pn. : „Zagospodarowanie terenu przy ulicy Witosa w Pruszczu”
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559 ze zm. ), zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuje się komisję w składzie:
1. Ze strony inwestora:
1) Sebastian Kendra – Kierownik Biura Inwestycji, Budownictwa i Gosp. Przestrzennej - przewodniczący,
2) Ksenia Radosz – Inspektor ds. inwestycji drogowych i zamówień publicznych – członek komisji,
3) Jarosław Góral - Inspektor nadzoru
2. Ze strony wykonawcy:
1) Andrzej Koszowski – właściciel firmy
§ 2. Komisja dokona odbioru I etapu robót oraz odbioru końcowego dla zadania pn: „Zagospodarowanie terenu przy ulicy Witosa w Pruszczu”.
§ 3. Komisja rozpocznie odbiory po dokonanym przez Wykonawcę zgłoszeniu gotowości odbioru.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025