Zarządzenie Nr 645/2022
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz
z dnia 17.08.2022 2022 roku
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia odbioru częściowego zadania p/n: „Budowa dróg gminnych Wałdowo – Zawada (nr 031135C, 031104C, 031107C) wraz z przebudową dróg wewnętrznych w miejscowości Wałdowo”.
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559), zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję komisję w składzie:
1. Ze strony inwestora:
1) Sebastian Kendra – Kierownik Biura Inwestycji, Budownictwa i Gosp. Przestrzennej - przewodniczący,
2) Angelika Szyszka – Starszy referent ds. nieruchomości - członek komisji,
3) Aleksander Sobiczewski - Inspektor nadzoru
2. Ze strony wykonawcy:
1) Tomasz Hołody– kierownik budowy
§ 2. Komisja dokona odbioru częściowego zadania pn: „Budowa dróg gminnych Wałdowo – Zawada (nr 031135C, 031104C, 031107C) wraz z przebudową dróg wewnętrznych w miejscowości Wałdowo”.
§ 3. Komisja rozpocznie odbiór częściowy w dniu 18 sierpnia 2022 roku w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Pruszcz następnie będzie kontynuowany na terenie budowy.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025