Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie nr 666/2022 z dnia 29.09.2022r. w sprawie wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu

Zarządzenie nr 666/2022

Miasta i Gminy Pruszcz

z dnia 29 września 2022 r.

w sprawie wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu

Na podstawie § 2 pkt 1 i 2 Instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 ze zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1. Wyznacza się na koordynatora czynności kancelaryjnych Panią Barbarę Najdowską.

§ 2. Zadaniem koordynatora czynności kancelaryjnych jest bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw.

§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 19/2011 Wójta Gminy Pruszcz z dnia 14 lutego 2011 roku w sprawie wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 listopada 2022 19:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwia Urbańska
Ilość wyświetleń: 141
14 listopada 2022 19:45 (Sylwia Urbańska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 listopada 2022 19:33 (Sylwia Urbańska) - Dodanie załącznika [zarzadzenie_nr_6662022_z_dnia_29092022r_w_sprawie_wyznaczenia_koordyn atora_czynnosci_kancelaryjnych_w_urzedzie_miasta_i_gminy_w_pruszczu.pd f] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 listopada 2022 19:32 (Sylwia Urbańska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)