Zarządzenie nr 666/2022
Miasta i Gminy Pruszcz
z dnia 29 września 2022 r.
w sprawie wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu
Na podstawie § 2 pkt 1 i 2 Instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1. Wyznacza się na koordynatora czynności kancelaryjnych Panią Barbarę Najdowską.
§ 2. Zadaniem koordynatora czynności kancelaryjnych jest bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw.
§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 19/2011 Wójta Gminy Pruszcz z dnia 14 lutego 2011 roku w sprawie wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025