Zarządzenie nr 670/2022
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz
z dnia 3 października 2022 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 55 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1710.) oraz rozdziału V Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu, przyjętego Zarządzeniem Nr 576/2022 Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz z dnia 2 marca 2022r. w sprawie zatwierdzenia „Regulaminu zamówień publicznych” działając na podstawie ust. 4 Zarządzenia Nr 243/2020 Wójta Gminy Pruszcz z dnia 8 kwietnia 2020r. w sprawie powołania Zastępcy Wójta Gminy Pruszcz oraz § 1 pkt 8) Zarządzenia Nr 244/ 2020 Wójta Gminy Pruszcz z dnia 8 kwietnia 2020r. w sprawie upoważnienia Zastępcy Wójta Gminy Pruszcz do prowadzenia bieżących spraw Gminy Pruszcz w przypadku nieobecności Wójta Gminy Pruszcz, zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Powołuje się komisję przetargową w składzie:
1) przewodniczący - Hanna Baśniak;
2) sekretarz – Ksenia Radosz;
3) Kierownik Biura Inwestycji, Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej – Sebastian Kendra;
4) radca prawny – Radosław Małkiewicz;
5) Skarbnik Gminy – Marcin Żebrowski– członek,
6) informatyk – Adam Pszczoliński.
2.Zadaniem Komisji będzie przedstawienie Burmistrzowi Miasta i Gminy wyników oceny ofert wraz z propozycją wyboru najkorzystniejszej oferty albo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na „Dostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu, osprzętu i oprogramowania komputerowego oraz usługi na potrzeby projektu „Cyfrowa Gmina” .
§ 2. Zakres prac komisji wymienionej w § 1 określa Regulamin udzielania zamówień publicznych.
§ 3 .1. Komisja rozpocznie pracę w dniu powołania.
2. Komisja zakończy pracę z dniem podpisania umowy lub unieważnieniem postepowania.
§ 4. Zobowiązuję członków Komisji do zachowania pełnej tajności pracy.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025