Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie nr 682/2022 z dnia 07.11.2022r. W sprawie przyjęcia Raportu z przeglądu procedur w zakresie dostępności

Zarządzenie nr 682/2022

Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz

z dnia 07 listopada 2022r.

W sprawie przyjęcia Raportu z przeglądu procedur w zakresie dostępności.

 

Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022r. poz. 559 ze zm.) oraz art. 14 ust. 2 pkt. 2, ust. 3 i 5 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022r. poz. 2240 ze zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1. 1. Przyjmuje się raport z przeglądu procedur w zakresie dostępności (stanowiący załącznik do zarządzenia) wraz z rekomendacjami, które są związane z dostosowaniem usług publicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnościami.

2. Raport został opracowany w ramach projektu: „Akcelerator Dostępności JST Makroregionu Południowo-Zachodniego WND-POWR.02.18.00-00-0081/20.

§ 2. Koordynację wdrażania rekomendacji zawartych w przedmiotowym raporcie powierza się koordynatorowi ds. dostępności.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 listopada 2022 20:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwia Urbańska
Ilość wyświetleń: 165
14 listopada 2022 20:16 (Sylwia Urbańska) - Dodanie załącznika [raport_pruszcz__zalacznik_do_zarzadzenia_682_z_dnia_07112022sig.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 listopada 2022 20:12 (Sylwia Urbańska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 listopada 2022 20:03 (Sylwia Urbańska) - Dodanie załącznika [zarzadzenie_nr_6822022_z_dnia_07112022r_w_sprawie_przyjecia_raportu_z _przegladu_procedur_w_zakresie_dostepnosci.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)