Zarządzenie nr 682/2022
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz
z dnia 07 listopada 2022r.
W sprawie przyjęcia Raportu z przeglądu procedur w zakresie dostępności.
Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022r. poz. 559 ze zm.) oraz art. 14 ust. 2 pkt. 2, ust. 3 i 5 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022r. poz. 2240 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Przyjmuje się raport z przeglądu procedur w zakresie dostępności (stanowiący załącznik do zarządzenia) wraz z rekomendacjami, które są związane z dostosowaniem usług publicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnościami.
2. Raport został opracowany w ramach projektu: „Akcelerator Dostępności JST Makroregionu Południowo-Zachodniego WND-POWR.02.18.00-00-0081/20.
§ 2. Koordynację wdrażania rekomendacji zawartych w przedmiotowym raporcie powierza się koordynatorowi ds. dostępności.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025