ZARZĄDZENIE NR 708/2022
BURMISTRZA MIASTA I GMINY PRUSZCZ
z dnia 20 grudnia 2022 r.
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia odbioru końcowego zadania p/n: „Budowa dróg gminnych w miejscowościach Pruszcz, Serock, Parlin i Trępel” – Etap I i Etap II
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559 ze zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuje się komisję w składzie:
1. Ze strony inwestora:
2) Sebastian Kendra – Kierownik Biura Inwestycji, Budownictwa i Gosp.Przestrzennej - przewodniczący,
3) Ksenia Radosz – Inspektor ds. inwestycji drogowych i zamówieńpublicznych – członek komisji,
4) Katarzyna Ruszkowska – Inspektor ds. zarządzania drogami gminnymi– członek komisji
5) Aleksander Sobiczewski - Inspektor nadzoru;
2. Ze strony wykonawcy:
1) Tomasz Hołody – Kierownik budowy
2) Arkadiusz Rutkowski - Kierownik robót
§ 2. Komisja dokona odbioru końcowego zadania pn: „Budowa dróg gminnychw miejscowościach Pruszcz, Serock, Parlin i Trępel” – Etap I i Etap II.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025