Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie Nr 583/2022 z dnia 21.03.2022 Zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu, których status prawny określa ustawa o pracownikach samorządowych

Zarządzenie Nr 583/2022

 Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz

z dnia 21.03.2022

Zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu, których status prawny określa ustawa o pracownikach samorządowych

Na podstawie:

1) art 39 ust. 1 i 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 oraz z 2021 r. poz. 1834.) rozporządzenia Rady Ministrów z 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021r. poz. 1960) 2)zarządza się, co następuje:

§ 1.

W Zarządzeniu Nr 529/2021 Wójta Gminy Pruszcz określającym Regulamin wynagradzania pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu, których status prawny określa ustawa o pracownikach samorządowych, w załączniku nr 1 do Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Pruszczu Maksymalny poziom wynagrodzenia zasadniczego dla poszczególnych stanowisk pkt 14) otrzymuje brzmienie:

14)-Pomoc administracyjna do IX

§ 2.

Regulamin wchodzi w życie po upływie 2 tygodni od dnia podania go do publicznej wiadomości pracowników.

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 marca 2023 14:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwia Urbańska
Ilość wyświetleń: 184
23 marca 2023 14:22 (Sylwia Urbańska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 marca 2023 14:19 (Sylwia Urbańska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)