Zarządzenie Nr 37/2024
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz
z dnia 31 lipca 2024 roku
w sprawie ustalenia zasad przygotowywania projektów postanowień, decyzji administracyjnych, umów oraz pism
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024 r. poz. 609 ze zm.) w celu ujednolicenia zasad przygotowywania projektów pism opracowywanych w toku postępowania administracyjnego, zarządza się, co następuje:
1. Projekty postanowień, decyzji administracyjnych, umów oraz pism opracowywanych w toku postępowania administracyjnego przygotowują pracownicy merytoryczni Urzędu Miasta i Gminy w Pruszczu, zgodnie z określonym zakresem obowiązków.
2. Akty wymienione w ust. 1 zarządzenia winny odpowiadać zasadom techniki legislacyjnej, Instrukcji Kancelaryjnej, a także przepisom Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
-dalsza część zarządzenia znajduje się w załączniku-
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025