Zarządzenie Nr 39/2024
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz
z dnia 5 sierpnia 2024 r.
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia odbioru końcowego zadanía pn.: „Modernizacja oświetlenia miejsc publicznych w mieście Pruszcz"
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję komisję w składzie:
1. Ze strony inwestora:
1) Sebastian Kendra Kierownik Biura Inwestycji, Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej - przewodniczący,
2) Ksenia Radosz - Inspektor ds. inwestycji drogowych i zamówień publicznych członek komisji,
3) Mirosław Niedzielski - Inspektor nadzoru.
2. Ze strony wykonawcy:
1) Mariusz Szymczak - właściciel ELPERIA Sp. z o.o. Sp.k.
§ 2. Komisja dokona odbioru końcowego zadania pn.: „Modernizacja oświetlenia miejsc publicznych w mieście Pruszcz".
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025