Zarządzenie Nr 41/2024
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz
z dnia 7 sierpnia 2024r.
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu, których status prawny określa ustawa o pracownikach samorządowych
Na podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1960 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1. W Zarządzeniu Nr 529/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz z dnia 13 grudnia 2021 r. w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu, których status prawny określa ustawa o pracownikach samorządowych wprowadza się następujące zmiany:
1. W załączniku Nr 1 do Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Pruszczu dodaje się punkt 14 w brzmieniu: 14. Sekretarka - do IX.
2. W załączniku Nr 6 do Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Pruszczu w Rozdziale II Stanowiska pomocnicze i obsługi dodaje się
punkt 5 w brzmieniu:
5. Sekretarka VII - wyższe -
3. Załącznik Nr 2 do Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Pruszczu TABELA MAKSYMALNYCH, MIESIĘCZNYCH KWOT WYNAGRODZENIA ZASADNICZEGO otrzymuje brzmienie w załączniku do n/zarządzenia.
§ 2. Regulamin wchodzi w życie po upływie 2 tygodni od dnia podania go do wiadomości pracowników w sposób zwyczajowo przyjęty w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025