Zarządzenie nr 64/2024
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz
z dnia 18 września 2024 r.
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia odbiorów częściowych i końcowego zadania pn.: „Budowa stadionu i zagospodarowanie terenu przy ul.
Sportowej w Pruszczu oraz rozbudowa sali gimnastycznej w Serocku" Część II: Zagospodarowanie terenu przy ul. Sportowej w Pruszczu Zmiana zagospodarowania terenu polegająca na budowie kompleksu sportowo-rekreacyjno-kulturalnego wraz z infrastrukturą zewnętrzną
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609 ze zm.), zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję komisję w składzie:
Ze strony inwestora:
1) Sebastian Kendra Kierownik Biura Inwestycji, Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej - Przewodniczący;
2) Angelika Szyszka Inspektor ds. utrzymania mienia Gminy - członek komisji;
3) Ksenia Radosz - Inspektor ds. inwestycji drogowych i zamówień publicznych -członek komisji;
4) Aleksander Sobiczewski - Inspektor nadzoru
§ 2. Komisja dokona odbiorów częściowych i końcowego zadania pn.:
Zagospodarowanie terenu przy ul. Sportowej w Pruszczu" Część II zadania „Budowa stadionu i zagospodarowanie terenu przy ul. Sportowej w Pruszczu oraz rozbudowa sali gimnastycznej w Serocku" ZP.271.3.2024.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025