Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie Nr 85/2024 z dnia 05.11.2024r. w sprawie procedury udzielenia pomocy poszkodowanym mieszkańcom gminy Pruszcz w związku z zdarzeniem losowym

Zarządzenie Nr 85/2024

z dnia 05.11.2024r.

w sprawie procedury udzielenia pomocy poszkodowanym mieszkańcom gminy Pruszcz w związku z zdarzeniem losowym

Na podstawie art. 31 ustawy o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.2024.1465 z późn. zm.) oraz § 1 ust. 1 i 2 zarządzenie Nr 57/2024 Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz z dnia 09.09.2024r.w sprawie powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta i Gminy w Pruszczu, Burmistrz Miasta i Gminy Pruszcz wprowadza następującą procedurę na wypadek zdarzenia losowego:

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 05.11.2024r.
Dokument wytworzony przez: Burmistrz Miasta i Gminy
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 marca 2025 09:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwia Urbańska
Ilość wyświetleń: 84
20 marca 2025 09:40 (Sylwia Urbańska) - Dodanie załącznika [zarzadzenie_nr_85-2024_z_dnia_05.11.2024r._w_sprawie_procedury_udziel enia_pomocy_poszkodowanym_mieszkancom_gminy_pruszcz_w_zwiazku_z_zdarze niem_losowym.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 marca 2025 09:40 (Sylwia Urbańska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)