Zarządzenie Nr 100/2024
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz
z dnia 28 listopada 2024 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Pruszczu
Na podstawie art. 33 ust. 2 1 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Pruszczu nadanym Zarządzeniem Nr 667/2022 Burmistrza Miasta Gminy Pruszcz z dnia 30 września 2022r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta
Gminy w Pruszczu wprowadza się następujące zmiany: 1) w Rozdziale II. STRUKTURA ORGANIZACYJNA URZĘDU w § 4:
a) ust. 3 pkt 1) lit. b) zwrot % etatu zastępuje się zwrotem „etat",
b) ust. 4 pkt 2) otrzymuje brzmienie „ds. promocji i współpracy z organizacjami
pozarządowymi";
2) w Rozdziale V. PODZIAŁ ZADAŃ I KOMPETENCJI POMIĘDZY KIEROWNICTWO URZĘDU w § 20 pkt 4) otrzymuje brzmienie: nadzór nad merytoryczną
działalnością
a) instytucji kultury,
b) funkcjonowaniem sołectw,
c) Biura Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej,
d) profilaktyki alkoholowej,
e) pomocy i usług społecznych,
f) promocji,
g) współpracy z organizacjami pozarządowymi
3) w Rozdziale VI. ZADANIA I KOMPETENCJE POSZCZEGÓLNYCH BIUR I
SAMODZIELNYCH STANOWISK PRACY w § 34:
a) zwroti pozyskiwania środków zewnętrznych zastępuje się zwrotem i współpracy z organizacjami pozarządowymi",
b) w pkt 7) skreśla się zwrot „flesza i",
c) pkt 8) otrzymuje brzmienie: „monitoring dostępnych środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej oraz innych środków pozabudżetowych możliwych do pozyskania na finansowanie działań gminy, w tym:
a) udzielanie informacji organizacjom pozarządowym pozyskania środków pomocowych UE, możliwości
b) współpraca z komórkami organizacyjnymi oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowywania dokumentacji
b) monitoring realizowanych przedsięwzięć".
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025