Zarządzenie nr 105/2024
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz z dnia 4 grudnia 2024 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 55 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) oraz rozdziału V Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu, przyjętego Zarządzeniem Nr 576/2022 Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz z dnia 2 marca 2022r. w sprawie zatwierdzenia „Regulaminu zamówień publicznych", zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Powołuje się komisję przetargową w składzie:
1) Przewodniczący Sebastian Kendra;
2) Sekretarz/pracownik ZP- Ksenia Radosz;
3) Informatyk, pracownik zaangażowany merytorycznie w realizację zamówienia -Adam Pszczoliński;
4) Radca prawny - Radosław Małkiewicz;
5) Skarbnik Gminy - Tomasz Angielczyk.
2. Zadaniem Komisji będzie przedstawienie Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz wyników oceny ofert wraz z propozycją wyboru najkorzystniejszej oferty albo unieważnienia postępowania 0 udzielenie zamówienia na realizację zadania: „Cyberbezpieczna Gmina Pruszcz oraz Cyberbezpieczny GOPS/CUS sfinansowane z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego, Cyberbezpieczny Samorząd".
§ 2. Zakres prac komisji wymienionej w § 1 określa Regulamin udzielania zamówień publicznych.
§ 3.1. Komisja rozpocznie pracę w dniu powołania.
2. Komisja zakończy pracę z dniem podpisania umowy lub unieważnienia postępowania.
§ 4. Zobowiązuję członków Komisji do zachowania pełnej tajności pracy.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025