Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie Nr 113/2024 Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz z dnia 16.12.2024r. w sprawie powołania komisji do likwidacji nośnika informacji niejawnej w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu

Zarządzenie Nr 113/2024

Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz

z dnia 16.12.2024r.

w sprawie powołania komisji do likwidacji nośnika informacji niejawnej w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu

Na podstawie art. 15 ust. 1 pkt.2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz.U.2024.632 z późn. zm.) zarządza się co następuje:

§ 1. Powołuje komisję do fizycznej likwidacji technicznego nośnika informacji niejawnej w składzie:

- Administrator Systemu - Adam Pszczoliński

- Inspektor Bezpieczeństwa Teleinformatycznego - Barbara Najdowska.

§ 2. Przedmiotem likwidacji technicznej nośnika informacji niejawnej jest jedno bezpieczne stanowisko komputerowe tj. komputer do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli tajności „zastrzeżone" w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.12.2024r.
Dokument wytworzony przez: Burmistrz Miasta i Gminy
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 marca 2025 11:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwia Urbańska
Ilość wyświetleń: 62
20 marca 2025 11:20 (Sylwia Urbańska) - Dodanie załącznika [zarzadzenie_nr_113-2024_z_dnia_16.12.2024r._w_sprawie_powoania_komisj i_do_likwidacji_nosnika_informacji_niejawnej_w_urzedzie_miasta_i_gminy _w_pruszczu.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 marca 2025 11:20 (Sylwia Urbańska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)