Zarządzenie nr 122/2024
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz z dnia 30 grudnia 2024 r.
w sprawie wyznaczenia administratora skrzynki doręczeń
Na podstawie art. 30 ust. 1, art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 г. о samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.) w związku z ustawą z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1045) zarządza się, co następuje:
§1. Wyznaczam Pana Adama Pszczolińskiego - Z-cę Kierownika USC/Informatyka do pełnienia funkcji administratora skrzynki doręczeń.
§ 2. Do zadań administratora, o którym mowa w § 1, należy realizacja zadań wynikających z ustawy z 18.11.2020 r. o doręczeniach elektronicznych, zwanej dalej ustawą, w szczególności:
1) aktywacja adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą doręczenia elektronicznego,
2) zarządzanie skrzynką doręczeń, które obejmuje w szczególności:
a) dokonywanie na skrzynce doręczeń następujących operacji:
wysyłanie i odbieranie korespondencji,
zarządzanie korespondencją zgromadzoną w skrzynce doręczeń,
konfigurowanie skrzynki doręczeń;
b) wskazywanie osób fizycznych upoważnionych do dokonywania na skrzynce doręczeń operacji, o których mowa w lit. a).
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się administratorowi skrzynki doręczeń.
§ 4. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025