Zarządzenie nr 132/2025
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz z dnia 2 stycznia 2025 r.
w sprawie upoważnienia Sekretarz Gminy Pruszcz do dokonywania niektórych czynności z zakresu prawa pracy oraz do podpisywania pism i dokumentów
Na podstawie art. 33 ust 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.) oraz art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 г. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) w związku z art. 31 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1. Upoważnia się Sekretarz Gminy Pruszcz Panią Natalię Glazińską do wykonywania czynności z zakresu prawa pracy wobec:
1) pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Pruszczu,
2) dyrektorów jednostek organizacyjnych gminy w czasie nieobecności Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz oraz jego Zastępcy
dotyczących w szczególności:
udzielania urlopów wypoczynkowych i innych zwolnień od pracy,
kierowania na szkolenia, badania lekarskie,
zawiadamiania o przyznaniu nagrody lub wyróżnienia,
podpisywania świadectw pracy dla pracowników, z którymi został rozwiązany stosunek pracy,
podpisywania pism i dokumentów w zakresie dotyczącym wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025