Zarządzenie nr 141/2025
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz
z dnia 14 stycznia 2025 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 55 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2024 г. poz. 1320) oraz rozdziału V Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu, przyjętego Zarządzeniem Nr 576/2022 Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz z dnia 2 marca 2022r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu zamówień publicznych", zarządza się, co następuje:
§1. 1. Powołuje się komisję przetargową w składzie:
1) Przewodniczący Sebastian Kendra;
2) Sekretarz/pracownik ZP-Ksenia Radosz;
3) Informatyk, pracownik zaangażowany merytorycznie w realizację zamówienia -Adam Pszczoliński,
4) Radca prawny - Radosław Małkiewicz;
5) Skarbnik Gminy - Tomasz Angielczyk.
2. Zadanien Komisji będzie przedstawienie Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz wyników oceny ofert wraz z propozycją wyboru najkorzystniejszej oferty albo unieważnienia postępowania 0 udzielenie zamówienia na realizację zadania: „Cyberbezpieczna Gmina Pruszcz oraz Cyberbezpieczny GOPS/CUS -zakup serwerów, macierzy dyskowych, urządzeń UPS, rozwiązania typu UTM, switchy zarządzalnych, rozwiązania typu EDR/XDR, dysków twardych oraz oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych serwerów w ramach realizacji projektu Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w UMIG w Pruszczu oraz jednostce podległej w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd.".
§ 2. Zakres prac komisji wymienionej w § 1 określa Regulamin udzielania zamówień publicznych.
§ 3.1. Komisja rozpocznie pracę w dniu powołania.
2. Komisja zakończy pracę z dniem podpisania umowy lub unieważnienia postępowania.
§ 4. Zobowiązuje się członków Komisji do zachowania pełnej tajności pracy.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025