Zarządzenie nr 155/2025
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz z dnia 5 lutego 2025r.
w sprawie wprowadzenia procedury obsługi osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu
Na podstawie art. 30 ust. 1 oraz art. 33 ust. 1 i 3 w związku z art. 11a ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024r. poz. 1465) i art. 3 pkt 1, art. 4 ust. 2 oraz art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2024r. poz. 1411) zarządzam co następuje:
§1
Wprowadza się Procedurę obsługi osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu.
§2
Procedura, o której mowa w § 1, stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§3
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Pruszcz.
§4
Koordynację wdrażania procedury powierza się Koordynatorowi ds. dostępności.
55
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem jego wydania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025