Zarządzenie nr 202/2025
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz
z dnia 2 czerwca 2025 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 55 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) oraz rozdziału V Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu, przyjętego Zarządzeniem Nr 576/2022 Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz z dnia 2 marca 2022r. w sprawie zatwierdzenia „Regulaminu zamówień publicznych”, zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Powołuje się komisję przetargową w składzie:
1) Przewodniczący - Sebastian Kendra;
2) Sekretarz/pracownik ZP – Ksenia Radosz;
3) Koordynator – Angelika Szyszka;
4) Radca prawny – Radosław Małkiewicz;
5) Skarbnik Gminy – Tomasz Angielczyk;
6) Informatyk – Adam Pszczoliński.
treść zarządzenia znajduje się w załączniku
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025