Informacja publiczna

Informacja dot. pełnienia funkcji wójta (burmistrza, prezydenta miasta)

WNIOSEK

O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ

 

Na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 ze zm.) zwracam się z uprzejmą prośbą o udostępnienie informacji w następującym zakresie:

 

  1. Uprzejmie proszę o informację, czy w okresie pomiędzy 1.01.2001 r. a 21.10.2022 r. Prezes Rady Ministrów wyznaczył w Państwa gminie osobę pełniącą funkcję wójta (burmistrza, prezydenta miasta) na podstawie przepisów ustawy o samorządzie gminnym dotyczących wyznaczenia osoby pełniącej funkcję wójta w przypadku wygaśnięcia mandatu wójta lub w przypadku przemijającej przeszkody w wykonywaniu funkcji wójta (art. 28f - 28h ustawy o samorządzie gminnym).
  2. Jeżeli tak, proszę o podanie:  
  • imienia i nazwiska tej osoby oraz daty wyznaczenia jej przez Prezesa Rady Ministrów oraz daty zakończenia pełnienia funkcji; 
  • powodu,dlaczego została wyznaczona (np. wybór wójta do parlamentu, śmierć wójta, prawomocny wyrok skazujący, tymczasowe aresztowanie, zawieszenie w czynnościach służbowych itd.  
  • uprzejmie proszę o przesłanie - jeżeli jest w posiadaniu Państwa urzędu - skan wyznaczenia tej osoby przez Prezesa Rady Ministrów.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 listopada 2022 09:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwia Urbańska
Ilość wyświetleń: 198
04 listopada 2022 09:21 (Sylwia Urbańska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 listopada 2022 09:17 (Sylwia Urbańska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 listopada 2022 09:17 (Sylwia Urbańska) - Dodanie załącznika [bo143192022__odpowiedz_na_informacje_publiczna_bez_danych_osobowych.p df] do dokumentu. (Dokument opublikowany)