WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
Na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do nformacji publicznej (j. t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 ze zm.) proszę o udostępnienie Informacji w następującym zakresie: zaplanowanego budżetu gminy na rok 2023
Jednocześnie, na podstawie art. 14 ust. 1 powołanej ustawy, wnoszę o udostępnienie mi powyższych informacji w następujący sposób:
1. Jakie inwestycje zostały zaplanowane na rok 2023r. na terenie gminy w placówkach oświatowych oraz na obszarze gminy?
a) Proszę o podanie szczegółowych informacji, zbliżonych terminów ich realizacji oraz ustalonych kwot przeznaczonych na te działania.
b) Proszę o wskazanie w jaki sposób gmina będzie realizowała zamówienia (przetarg, zapytanie ofertowe, rozeznanie cenowe, zakupy z wolnej ręki).
c) Czy są wytypowane osoby zajmujące się poszczególnymi inwestycjami, u których można zasięgnąć informacji. Jeżeli tak proszę o podanie danych kontaktowych.
2. Jakie wydatki mają zaplanowane placówki oświatowe podlegające gminie zgłoszone do tegorocznego budżetu. Proszę o wskazanie kiedy planowo mają być zrealizowane i jakie kwoty są na nie przeznaczone.
3. Czy w roku 2023 przewidziane jest utworzenie nowych placówek oświatowych?
a) Jeżeli tak to dla jakiej kategorii wiekowej dzieci czy młodzieży jest ona przeznaczona?
b) Jeżeli tak to dla jakiej ilości dzieci będzie przeznaczona?
c) Jeżeli tak to w jaki sposób sfinansowana zostanie budowa, przebudowa, remont i zakup asortymentu takiej placówki?
d) Jeżeli tak to czy powstała placówka jest/będzie placówką prywatną czy publiczną?
e) Jeżeli tak to pod jakim adresem będzie się znajdowała?
f) Jeżeli tak to kto będzie zarządzał tą placówką? Proszę o podanie danych kontaktowych jeżeli są znane.
4. Czy gmina w imieniu placówek oświatowych złożyła wnioski o dofinansowanie z projektów rządowych. Jeżeli tak to jakie są to projekty i kiedy będzie ich realizacja?
5. Czy gmina w imieniu placówek oświatowych złożyła wniosek o dofinansowanie z projektów unijnych? Jeżeli tak to jakie są to projekty i na jakim etapie jest wniosek (w przypadku projektów unijnych gdzie jest już podpisana umowa proszę o informację na kiedy zaplanowana jest realizacja)?
6. Czy planowane jest zagospodarowanie świetlic wiejskich, parków, osiedli w urządzenia małej architektury tj. : place zabaw, silownie plenerowe?
a) Jeżeli tak proszę o informację czy są to środki własne gminy, projekty rządowe lub unijne
b) Kiedy przewidziana jest realizacja?
c) Czy są osoby wytypowane do udzielenia informacji o poszczególnych realizacjach. Proszę o podanie danych kontaktowych.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Na podstawie art. 8 ust. 5 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej dokonuje się wyłączenia jawności:
Zakres wyłączenia: dane wnioskodawcy.
Podstawa prawna: art. 9 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE; art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej
Urbańska Sylwia
osoba, która dokonała wyłączenia jawności
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025