Informacja publiczna 2023 rok

Przewozy autobuswe

Na podstawie przepisów Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji Dublicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902) uprzejmie proszę o odpowiedzi na następujące pytania:

1. Czy Państwa Gmina wnioskowała o dopłatę z Funduszu Rozwoju Przewozów Autobusowych o charakterze użyteczności publicznej? Jeśli tak, proszę o dostarczenie skanu umowy z Wojewodą dotyczącej przedmiotowej dotacji.

2. Proszę o informację, czy wnioski o objęcie na dany rok kalendarzowy dopłatą z w/w Funduszu Państwa Gmina przygotowywała we własnym zakresie, czy też powierzyła ich opracowanie podmiotowi trzeciemu. Proszę o przedłożenie skanu ewentualnej umowy na opracowanie tych dokumentów wraz z fakturą wykonawcy i potwierdzeniem jej zapłaty.

2. Czy przewozy, o jakich mowa w pkt. 1 Państwa Gmina organizowała tylko na swoim obszarze, czy też również na obszarze innych Gmin. Proszę o dostarczenie skanów ewentualnych porozumień międzygminnych, na podstawie których taka organizacja miała miejsce.

3. W jakim trybie nastąpiło zawarcie umowy z Przewoźnikiem/Przewoźnikami, któremu powierzyliście Państwo realizację przewozów użyteczności publicznej, których Państwa Gmina jest organizatorem w rozumieniu art. 4 ust. 1 pkt. 9 Ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym?

4. Jeśli wybór operatora nie nastąpił w trybie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych proszę o dostarczenie skanu protokołu z negocjacji dotyczących powierzenia określonemu Przewoźnikowi/Przewoźnikom zadania wykonywania przewozów użyteczności publicznej na obszarze Państwa właściwości.

5. Jeśli wybór nastąpił w oparciu o art. 22, ust 1, pkt 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2010r. o publicznym transporcie drogowym proszę o wskazanie na czym poległo zakłócenie lub Tyzyko zakłócenia w świadczeniu usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na obszarze Państwa Gminy.

6. Proszę o dostarczenie skanu umowy wraz z załącznikami i ewentualnymi aneksami, które Państwa Gmina zawarła z Przewoźnikiem/Przewoźnikami, będącym/i operatorem w rozumieniu art. 4 ust. 1 pkt. 8 Ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym

7. Proszę o dostarczenie skanu comiesięcznych wniosków wraz z załącznikami, składanych przez w/w operatora/operatorów o rekompensatę z tytułu utraconych przychodów w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym oraz z tytułu poniesionych kosztów w związku ze świadczeniem przez tego operatora usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego.

8. Proszę o dostarczenie miesięcznych wniosków, jakie Państwa Gmina składała do Wojewody o dopłatę ze środków Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej.

9. Proszę o udzielenie informacji, kto realizuje dowozy uczniów z terenu Państwa Gminy do placówek oświatowych w przypadkach, o których mowa w art. 32 ust. 5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59, 949 i 2203). Proszę o przedłużenie skanu ewentualnej umowy oraz dokumentów rozliczeniowych (faktur wraz z potwierdzeniami zapłaty).

Uprzejmie proszę, by udzielenie odpowiedzi na powyższe pytania obejmowało okres od 2021 r. do chwili obecnej.

Zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej odpowiedź prosimy przesłać wyłącznie drogą mailową na niniejszy adres poczty elektronicznej.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Na podstawie art. 8 ust. 5 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej dokonuje się wyłączenia jawności:

Zakres wyłączenia: dane wnioskodawcy.

Podstawa prawna: art. 9 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE; art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej

Urbańska Sylwia

osoba, która dokonała wyłączenia jawności

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 czerwca 2023 11:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwia Urbańska
Ilość wyświetleń: 126
21 czerwca 2023 11:44 (Sylwia Urbańska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 czerwca 2023 11:41 (Sylwia Urbańska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)