Zarządzenie nr 235/2025
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz
z dnia 22 sierpnia 2025 r.
w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Miasta i Gminy Pruszcz dotyczących „Diagnozy potrzeb i potencjału Gminy Pruszcz”
Na podstawie art. 5a ust. 1 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.), art. 21 ust. 5 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1818 ze zm.) oraz § 4 Uchwały Nr IX/53/2003 Rady Gminy Pruszcz z dnia 15 kwietnia 2003 r. w sprawie określania zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Pruszcz (Dz. Urz. Woj. Kuj-Pom. 2003 r., poz. 92.1334) zarządza się, co następuje:
§ 1. Zarządza się przeprowadzenie na terenie Miasta i Gminy Pruszcz konsultacji społecznych z mieszkańcami Miasta i Gminy Pruszcz w terminie od dnia 1 września 2025r. do dnia 30 września 2025 r., których celem jest poznanie opinii i uwag mieszkańców na temat „Diagnozy potrzeb i potencjału Gminy Pruszcz”.
§ 2. 1. Konsultacje społeczne, o których mowa w § 1, zostaną przeprowadzone w formie pisemnego i imiennego wyrażenia uwag do projektu dokumentu „Diagnoza potrzeb i potencjału Gminy Pruszcz".
2. Projekt „Diagnozy potrzeb i potencjału Gminy Pruszcz”, zwany w dalszej części Projektem Diagnozy wraz z formularzem konsultacyjnym, za pomocą którego należy zgłaszać uwagi do Projektu Diagnozy zostanie udostępniony:
1) w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Pruszcz: www.bip.pruszcz.pl;
2) na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Pruszczu: www.pruszcz.pl;
3) na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu, ul. Główna 33, 86- 120 Pruszcz.
3. Uwagi do Projektu Diagnozy należy dostarczać:
1) osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Pruszczu;
2) drogą pocztową na adres Urząd Miasta i Gminy w Pruszczu ul. Główna 33, 86- 120 Pruszcz (liczy się data wpływu);
3) drogą elektroniczną na adres email: pruszcz@pruszcz.pl.
§ 3. Informacja o wynikach konsultacji społecznych zostanie podana do publicznej wiadomości na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Pruszczu www.pruszcz.pl w terminie 30 dni od daty zakończenia konsultacji.
§ 4. Jednostką organizacyjną Gminy Pruszcz odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji społecznych jest Centrum Usług Społecznych w Pruszczu.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025