Informacja publiczna 2024 rok

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych.

Na podstawie art 2 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. Nr 112, poz 1198) zwracam się z prośbą o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Pruszcz od 01.01.2024.
1. Kto świadczy usługę od 01.01.2024 i na jaki okres została podpisana umowa? Proszę też o informację, jeśli jeszcze ktoś złożył ofertę w niniejszym postępowaniu.
2. Jaką procedurą została podpisana umowa - w wyniku rozstrzygnięcia przetargu czy z wolnej ręki, IN HOUSE?
3. Jaka jest całkowita wartość podpisanej umowy?
4 Jaka jest przewidziana do odebrania ilość ton odpadów w trakcie realizacji umowy (oddzielnie odpady zmieszane i oddzielnie segregowane, PSZOK obejmuje odpady z tego źródła)? - czy zamówienie
5. Czy w trakcie trwania umowy przewidziany jest odbiór gabarytów, odpadów budowlanych i popiołów?
6. Czy odbiór odpadów obejmuje nieruchomości niezamieszkałe, domki letniskowe, obiekty użyteczności publicznej, apteki, cmentarze, dzikie wysypiska, kosze uliczne?
7. Jaka liczba mieszkańców jest objęta gminnym systemem odbioru odpadów komunalnych?
8. Czy Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia pojemników na odpady, a jeśli tak, to czy mają być one objęte systemem RFID?
9. Czy Wykonawca zobowiązany jest do ważenia odpadów, a jeśli tak to w jakim trybie:
dziennym, miesięcznym, tylko na wniosek Zamawiającego?
10. Czy Zamawiający przewiduje kary za nieosiągnięcie ustalonych poziomów recyklingu?
Powyższe informacje są potrzebne naszej firmie do celów statystycznych.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odpowiedź:
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 26.01.2024 r. podaje poniżej informacje:
1.
Kto świadczy usługę od 01.01.2024 r. i na jaki okres została podpisana umowa? Proszę też o informacje, jeżeli jeszcze ktoś złożył ofertę w niniejszym postepowaniu.
Odpowiedź:
Od 01.01.2024 r. usługę odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Pruszcz świadczy Spółka Komunalna „ Błysk” Sp. z o.o., ul. Wyzwolenia 1, 86-120 Pruszcz. Umowa została podpisana na trzy lata t.j. do 31.12.2026 r.
2.
Jaka procedurą została podpisana umowa – w wyniku rozstrzygnięcia przetargu czy z wolnej ręki, IN HOUSE?
Odpowiedź:
Postepowanie przeprowadzono w trybie zamówienia z wolnej ręki - in house
3.
Jaka jest całkowita wartość podpisanej umowy?
Odpowiedź:
Szacunkowe wynagrodzenie wykonawcy wynosi 5 636 685,00 zł
4.
Jaka jest przewidziana do odebrania ilość ton odpadów w trakcie realizacji umowy (oddzielnie odpady zmieszane i oddzielnie segregowane, PSZOK - czy zamówienie obejmuje odpady z tego źródła)?
Odpowiedź:
Zamówienie nie obejmuje odbioru odpadów z PSZOK-u.
5.
Czy w trakcie trwania umowy przewidziany jest odbiór gabarytów, odpadów budowlanych i popiołów?
Odpowiedź:
W ramach umowy przewidziany jest odbiór gabarytów oraz popiołów. Umowa nie obejmuje odbioru odpadów budowlanych.
6.
Czy odbiór odpadów obejmuje nieruchomości niezamieszkałe, domki letniskowe, obiekty użyteczności publicznej, apteki, cmentarze, dzikie wysypiska, kosze uliczne?
Odpowiedź:
Umowa nie obejmuje odbioru odpadów komunalnych z wskazanych powyżej nieruchomości i obiektów.
7.
Jaka liczba mieszkańców jest objęta gminnym systemem odbioru odpadów komunalnych?
Odpowiedź:
Stan na 31.12.2023 r. –7961 mieszkańców
8.
Czy Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia pojemników na odpady, a jeśli tak, to czy maja być one objęte systemem RFID?
Odpowiedź:
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia mieszkańcom worków na odpady segregowane (szkło, metale i tworzywo sztuczne, papier oraz bio), dodatkowo nowym właścicielom nieruchomości pojemników do popiołów. Worki i pojemniki nie są objęte systemem RFID.
9.
Czy Wykonawca zobowiązany jest do ważenia odpadów, a jeśli tak to w jakim trybie: dziennym, miesięcznym, tylko na wniosek zamawiającego?
Odpowiedź:
Wykonawca nie jest zobowiązany do ważenia odpadów.
10.
Czy Zamawiający przewiduje kary za nieosiągnięcie ustalonych poziomów recyklingu?
Odpowiedź:
Zamawiający przewiduje możliwość nałożenia kary za nieosiągnięcie ustalonych poziomów recyklingu.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 stycznia 2024 13:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwia Urbańska
Ilość wyświetleń: 138
01 lutego 2024 08:52 (Sylwia Urbańska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 lutego 2024 08:48 (Sylwia Urbańska) - Usunięcie załącznika [odpowiedz__informacja_publiczna_1sig.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 lutego 2024 08:48 (Sylwia Urbańska) - Dodanie załącznika [odpowiedz__informacja_publiczna_1sig.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)