Osnowa Wniosku
51) Na mocy art. 6T Konstytucji RP, w trybie art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit c Ustawy z dnia 6 września o dostępie do informacji publicznej (t) Dz. U. z 2022 r. poz. 902-w dalszej części rzeczona ustawa może występować pod akronimem uoddip) - wnosimy o udzielnie Informacji publicznej jaką kwotę ze środków publicznych wydatkowała Gmina w 2023 r. w ramach zakupów związanych z szeroko rozumianymi usługami poligraficznymi. W rozumieniu wnioskodawcy rzeczona kwantyfikacja powinna dotyczyć wszystkich środków publicznych wydatkowanych w obszarze usług poligraficznych w 2023 r. w tym wydatkowanych na usługi poligraficzne w ramach realizowanego zadania własnego gminy zawartego wart 7 ust. 1 pkt. 18 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j. Dz. U z 2022 r poz. 559, 583)
§2) Na mocy art. 61 Konstytucji RP, w trybie art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit o uoddip wnosimy o udzielnie informacji publicznej - Jaka kwotę ze środków publicznych wydatkowała Gmina w 2023 r. en bloc zgodnie z wykonywaniem obowiązkowego zadania własnego określonego w 7 ust. 1 pkt 18-scilost wydatkowanie środków publicznych na wszystkie działania promocyjne gminy (bez względu na rodzaj zamawianych usług)? W ramach przedmiotowych kwantyfikacji wnosimy również o wyszczególnienie wydatków związanych z poszczególnymi obszarami typu a) dedykowane kalendarze, b) banery, c) gadżety reklamowe, ulotki i ewentualnie inne istotne pozycje wydatkowe, etc
53) Na mocy art. 61 Konstytucji RP, w trybie art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit c Ustawy z dnia 6 września o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U z 2022 r. poz 902) wnosimy o udzielenie informacji publicznej w przedmiocie - nazw trzech największych dostawców usług poligraficznych w 2023 r. (Jeśli ilość dostawców była mniejsza wg. stanu faktycznego. Wnosimy jednocześnie aby każdemu dostawcy przyporządkowana była stosowana kwota wydatkowana przez Gminę w 2023 r. na usługi tego typu.
§4) Na mocy art. 61 Konstytucji RP, w trybie art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit c Ustawy z dnia 6 września o dostępie do informacji publicznej (tj Dz. U. z 2022 r. poz. 902) wnosimy o udzielenie informacji publicznej w przedmiocie jaką kwotę wydatkowała gmina na usługi poligraficzne w ramach ostatnich wyborów samorządowych w październiku 2018 r. oraz podanie stosownych, odnośnych nazwy firm (drukami) które realizowały przedmiotowe zamówienia W tym przypadku jeśli tego typu wydalki miały miejsce wystarczy podać 2 największych dostawców
§5) Na mocy art. 61 Konstytucji RP, w trybie art. 6 ust. 1 pkt. 1 litc Ustawy z dnia 6 września o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 902)- wnosimy o udzielenie informacji publicznej w przedmiocie -5 najważniejszych pozycji w ramach wydatków w 2023 r.-związanych z promocją gminy. Oczywiście w rozumieniu wnioskodawcy powinny to być wydatki w ramach realizowanych zadań własnych określonych w wyżej wymienionym art 7 ust. 1 pkt. 18 Ustawy o samorządzie gminnym
§6) Na mocy art. 61 Konstytucji RP, w trybie art. 6 ust. 1 pkt. 1 lita ("Udostępnieniu podlega informacja (..) zamierzeniach działań władzy ustawodawczej oraz wykonawczej") Ustawy z dnia 6 września o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 902)- wnosimy o udzielenie informacji publicznej w przedmiocie - jakie planowane są wstępnie 3 główne działania związane z wyżej wzmiankowanym obowiązkowym zadaniem własnym (promocja gminy) w kontekście przyciągania i zachęcania ewentualnych inwestorów gospodarczych do Gminy w 2024 г.
§7) Wnosimy o podanie danych kontaktowych Urzędnika, który w zakresie powierzonych mu zadań i wykonywanych kompetencji nadzoruje sprawy związane z zadaniami dotyczącymi tego obszaru wypełniania zadań publicznych w związku z ewentualnym zachęcaniem potencjalnych inwestorów - do inwestycji na terenie Gminy scilicet (Imię i nazwisko, adres do korespondencji e mail, tel. i stanowisko służbowe Urzędnika)
----------------------------------------------------------------------------------------------
Odpowiedź:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025