Uchwały Rady Miejskiej 2024-2029

UCHWAŁA NR XVIII/118/25 RADY MIEJSKIEJ PRUSZCZ zdnia 21 sierpnia 2025 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Pruszcz projektu dokumentu „Diagnoza potrzeb i potencjału Gminy Pruszcz”

UCHWAŁA NR XVIII/118/25
RADY MIEJSKIEJ PRUSZCZ
zdnia 21 sierpnia 2025 r.
w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Pruszcz projektu dokumentu „Diagnoza potrzeb i potencjału Gminy Pruszcz”

Na podstawie art. 5a ust. 1-2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz., 1465, 1572,1907 i 1940), art. 21 ust. 5 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych (Dz. U. z 2019 r. poz., 1818; z 2025 r. poz. 620) oraz § 4 Uchwały Nr IX/53/2003 Rady Gminy Pruszcz z dnia 15 kwietnia 2003 r. w sprawie określania zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Pruszcz (Dz. Urz. Woj. Kuj-Pom. 2003 r., poz. 92.1334), Rada Miejska Pruszcz uchwala, co następuje:
§ 1. Przeprowadza się konsultacje społeczne w celu poznania opinii i uwag mieszkańców Gminy Pruszcz na temat "Diagnozy potrzeb i potencjału Gminy Pruszcz".
§ 2. Przedmiotem konsultacji jest projekt dokumentu "Diagnoza potrzeb i potencjału Gminy Pruszcz" stanowiącego podstawę dla przyszłego Programu Usług Społecznych w Gminie Pruszcz.
§ 3. Konsultacje społeczne przeprowadza się na terenie Gminy Pruszcz, w terminie od 01.09.2025 r. do 30.09.2025r.
§ 4. Konsultacje przeprowadza się w formie pisemnego i imiennego wyrażenia uwag do projektu dokumentu „Diagnoza potrzeb i potencjału Gminy Pruszcz", uwagi mają charakter opiniodawczy i nie są wiążące dla organów gminy.
§ 5. Formularz zgłoszenia uwag stanowiący załącznik do niniejszej uchwały zostanie udostępniony na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Pruszczu (www.pruszcz.pl), na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Pruszcz (bip.pruszcz.pl), na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Pruszczu.
§ 6. Uwagi można składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Pruszczu, drogą pocztową na adres Urząd Miasta i Gminy w Pruszczu ul. Główna 33, 86-120 Pruszcz (liczy się data wpływu) lub drogą elektroniczną na adres email: pruszcz@pruszcz.pl.
§ 7. Do przeprowadzenia konsultacji powołuje się komisję w składzie Dorota Ścigany, Iwona Seweryn, Teresa Krauze. Zadaniem komisji jest podanie informacji o przebiegu i wynikach konsultacji do publicznej wiadomości na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Pruszczu (www.pruszcz.pl)
§ 8. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz.
§ 9. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Rada Miejska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 września 2025 08:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwia Urbańska
Ilość wyświetleń: 6
01 września 2025 09:29 (Sylwia Urbańska) - Dodanie załącznika [wyniki_glosowania_1638554.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 września 2025 08:45 (Sylwia Urbańska) - Dodanie załącznika [uchwaa_nr_xviii-118-25_z_dnia_21.08.2025_r._w_sprawie_przeprowadzenia _konsultacji_spoecznych_z_mieszkancami_gminy_pruszcz_projektu_dokument u_diagnoza_potrzeb_i_potencjau_gminny_pruszcz.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 września 2025 08:45 (Sylwia Urbańska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)