Informacja publiczna 2025 rok

obsługa prawna jednostek organizacyjnych Gminy

WNIOSEK

O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ

Na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 wrazninia 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902) proszę o udostępnienie informacji w następującym zakresie:

1. Jakie były całkowite, comiesięczne wydatki Gminy w związku z obsługą prawną Gminy w okresie od stycznia 2025 r. do sierpnia 2025 r. z wyszczególnieniem poszczególnych kosztów w poszczególnych miesiącach

2. Jakie były całkowite, comiesięczne wydatki w związku z obsługą prawną jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od stycznia 2025 r. do sierpnia 2025 r. z wyszczególnieniem poszczególnych kosztów w poszczególnych miesiącach oraz wskazaniem każdej z jednostek organizacyjnych.

3. Jaki podmiot realizował obsługę prawną Gminy w okresie od stycznia 2025 r. do sierpnia 2025 г.

4. Wskazania trybu wyboru kontrahenta (np. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, zapytanie ofertowe, wybór bezpośredni).

5. Określenia wartości i sposobu ustalania wynagrodzenia (ryczałt, stawka godzinowa, stawki za czynności jednostkowe).

6. Jaki był całkowity koszt z tytułu pełnienia funkcji inspektora ochrony danych osobowych w Gminie w okresie od stycznia 2025 r. do sierpnia 2025 r.

ODPOWIEDŹ W ZAŁĄCZNIKU 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Burmistrz Miasta i Gminy
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 października 2025 08:35
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwia Urbańska
Ilość wyświetleń: 21
03 października 2025 08:35 (Sylwia Urbańska) - Dodanie załącznika [2.10.2025_r._odpowiedz_na_wniosek_o_udostepnienie_informacji_publiczn ej_bo.1431.67.2025__rodo-sig_zanonimizowany.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 października 2025 08:35 (Sylwia Urbańska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)