Informacja publiczna 2025 rok

Adresy poczty elektronicznej poszczególnych komórek w Urzędzie

Działając na podstawie art. 2 ust. 1 oraz art. 10 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2001 nr 112 poz. 1198 z późn. zm.), zwracam się z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej w zakresie:

adresu poczty elektronicznej (e-mail) ogólnego do urzędu gminy

adresu poczty elektronicznej (e-mail) Wójta/Burmistrza

adresów poczty elektronicznej (e-mail) Zastępcy/Zastępców Wójta/Burmistrza, adresu poczty elektronicznej (e-mail) Kierownika (lub osoby pełniącej funkcję kierowniczą) w Referacie/Dziale Inwestycji.

Proszę o udostępnienie powyższych informacji poprzez przesłanie odpowiedzi zwrotnej na niniejszą wiadomość e-mail.

Oczywiście dopuszczalna (lecz nie wymagana dla mnie) jest forma odpowiedzi w postaci oficjalnego pisma, jednakże dla uproszczenia obiegu informacji uprzejmie proszę, aby wskazane adresy e-mail zostały wpisane bezpośrednio w treści odpowiedzi.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ww. ustawy, informacja publiczna powinna zostać udostępniona bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku.

Odpowiedź:

Na podstawie art. 2 ust. 1 oraz art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z Ania 6 września 2001 r. (t.j.Dz.U.2022.902) w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej udzielam informacji w zakresie:

Ad 1. podawczy@pruszcz.pl / sekretariat@pruszcz.pl

Ad 2. burmistrz@pruszcz.pl

Ad 3. justyna.kucharko@pruszcz.pl

Ad 4. inwestycje@pruszcz.pl

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Burmistrz Miasta i Gminy
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 października 2025 11:15
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwia Urbańska
Ilość wyświetleń: 6
24 października 2025 11:15 (Sylwia Urbańska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)