Działając na podstawie art. 2 ust. 1 oraz art. 10 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2001 nr 112 poz. 1198 z późn. zm.), zwracam się z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej w zakresie:
adresu poczty elektronicznej (e-mail) ogólnego do urzędu gminy
adresu poczty elektronicznej (e-mail) Wójta/Burmistrza
adresów poczty elektronicznej (e-mail) Zastępcy/Zastępców Wójta/Burmistrza, adresu poczty elektronicznej (e-mail) Kierownika (lub osoby pełniącej funkcję kierowniczą) w Referacie/Dziale Inwestycji.
Proszę o udostępnienie powyższych informacji poprzez przesłanie odpowiedzi zwrotnej na niniejszą wiadomość e-mail.
Oczywiście dopuszczalna (lecz nie wymagana dla mnie) jest forma odpowiedzi w postaci oficjalnego pisma, jednakże dla uproszczenia obiegu informacji uprzejmie proszę, aby wskazane adresy e-mail zostały wpisane bezpośrednio w treści odpowiedzi.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ww. ustawy, informacja publiczna powinna zostać udostępniona bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku.
Odpowiedź:
Na podstawie art. 2 ust. 1 oraz art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z Ania 6 września 2001 r. (t.j.Dz.U.2022.902) w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej udzielam informacji w zakresie:
Ad 1. podawczy@pruszcz.pl / sekretariat@pruszcz.pl
Ad 2. burmistrz@pruszcz.pl
Ad 3. justyna.kucharko@pruszcz.pl
Ad 4. inwestycje@pruszcz.pl
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025