Zarządzenie Nr 652/2022
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz
z dnia 2 września 2022r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 55 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1710.) oraz rozdziału V Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu, przyjętego Zarządzeniem Nr 576/2022 Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz z dnia 2 marca 2022r. w sprawie zatwierdzenia „Regulaminu zamówień publicznych”, zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Powołuje się komisję przetargową w składzie:
1) przewodniczący - Hanna Baśniak;
2) sekretarz – Ksenia Radosz;
3) Kierownik Biura Inwestycji, Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej – Sebastian Kendra;
4) radca prawny – Radosław Małkiewicz;
5) Skarbnik Gminy – Marcin Żebrowski– członek,
6) informatyk – Adam Pszczoliński.
- treść zarządzenia w załączniku -
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025