Zarządzenie Nr 653 /2022
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz
z dnia 2 września 2022 roku
zmieniające zarządzenie w sprawie Standardu obsługi interesanta w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu
Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2022r. p[oz. 559m ze zm.) zarządza się , co następuje:
§ 1. W Zarządzeniu Nr 62/2007 Wójta Gminy Pruszcz z dnia 27 sierpnia 2007 roku w sprawie Standardu obsługi interesanta w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu wprowadza się następujące zmiany:
1. W § 2 w pkcie 1) lit. a) otrzymuje brzmienie:
„a) w przypadku opuszczenia miejsca pracy, należy powiadomić o wyjściu bezpośredniego przełożonego oraz osobę zastępującą, a fakt wyjścia odnotować w portalu nieobecności „Abseo”.
2. Użyty w Zarządzeniu zwrot „kierownik referatu” zastępuje się zwrotem „kierownik referatu /biura”, a wyraz „ referat” w różnym przypadku i liczbie zastępuje się zwrotem „ referat / biuro „ w różnym przypadku i liczbie
3. W § 3 ust. 2 otrzymuje brzmienie: „ 2. Na drzwiach pomieszczeń zamieszcza się tabliczki zawierające imię i nazwisko osób tam pracujących, a na parterze tablice informacyjną z rozkładem pomieszczeń realizowanych spraw.”
4. Skreśla się § 5 Zarządzenia.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025