Zarządzenie nr 151/2025
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz
z dnia 5 lutego 2025 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 55 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) oraz rozdziału V Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Pruszczu, przyjętego Zarządzeniem Nr 576/2022 Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz z dnia 2 marca 2022r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu zamówień publicznych", zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Powołuje się komisję przetargową w składzie:
1) Przewodniczący Sebastian Kendra;
2) Sekretarz/pracownik ZP - Ksenia Radosz;
3) pracownik zaangażowany merytorycznie w realizację zamówienia - Angelika Szyszka;
4) Radca prawny - Radosław Małkiewicz;
5) Skarbnik Gminy - Tomasz Angielczyk;
6) Informatyk - Adam Pszczoliński.
2. Zadaniem Komisji będzie przedstawienie Burmistrzowi Miasta i Gminy Pruszcz wyników oceny ofert wraz z propozycją wyboru najkorzystniejszej oferty albo unieważnienia postępowania 0 udzielenie zamówienia na realizację zadania: „Termomodernizacja Domu Kultury w Łowinku".
§ 2. Zakres prac komisji wymienionej w § 1 określa Regulamin udzielania zamówień publicznych.
§3.1. Komisja rozpocznie pracę w dniu powołania.
2. Komisja zakończy pracę z dniem podpisania umowy lub unieważnienia postępowania.
§ 4. Zobowiązuje się członków Komisji do zachowania pełnej tajności pracy.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025