Zarządzenie nr 152/2025
Burmistrza Miasta i Gminy Pruszcz z dnia 5 lutego 2025 r.
w sprawie udzielenia upoważnienia
Na podstawie art. 26 ust. 4 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1818), art. 110 ust. 8a ustawy z dnia 12 marca 2004 г. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024 r., poz. 1283 z późn. zm.), art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. (Dz. U. z 2024 г., poz. 323 z późn. zm.), art. 8b, art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2023 r., poz. 1993 z późn. zm.), art. 7 ust. 1 i 1a ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1335) zarządza się, co następuje:
§ 1. Na wniosek Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Pruszczu upoważniam Panią Dorotę Ścigany - Organizator Pomocy Społecznej do:
1. Prowadzenia postępowań i wydawania decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej należących do właściwości gminy.
2. Prowadzenia postępowań w sprawach świadczeń rodzinnych oraz do wydawania w tych sprawach decyzji administracyjnych.
3. Podejmowania działań wobec dłużników alimentacyjnych, prowadzenia postępowania i wydawania w tych sprawach decyzji.
4. Prowadzenia postępowania w sprawach świadczeń z funduszu alimentacyjnego, a także do wydawania w tych sprawach decyzji.
5. Prowadzenia postępowań, w tym także wydawania decyzji w sprawach dodatku mieszkaniowego.
§ 2. Upoważnienie niniejsze obowiązuje do czasu odwołania lub rozwiązania umowy o pracę.
§ 3. Zarządzenie wchodzi z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025