Informacja publiczna

Ewidencja dróg

WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACII PUBLICZNEJ

Na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019r. poz. 1429, ze zm.) proszę o udostępnienie informacji w następującym zakresie:

1. W którym roku została założona elektroniczna ewidencja dróg?

2. Jaki był koszt założenia elektronicznej ewidencji dróg?

3. Kto byl Wykonawcą założonej elektronicznej ewidencji dróg?

4. Jaki system do prowadzenia ewidencji dróg został wdrożony?

5. Czy wdrożony system do prowadzenia ewidencji dróg posiada moduł wymiany danych?

6. Jaki system Państwo wykorzystują do wydawania decyzji na Zajęcie Pasa Drogowego?

7. Jaka jest długość sieci dróg którą Państwo zarządzają?

8. W którym roku ostatni raz aktualizowano dane ewidencji dróg?

9. Jaka budżet był przeznaczony na aktualizację ewidencji dróg?

10. Kto był Wykonawcą aktualizacji ewidencji dróg?

11. Jak często zlecana jest aktualizacja ewidencji dróg?

12. Jaka często zlecana jest kompletna aktualizacja ewidencji dróg obejmująca wszystkie zarządzane drogi wraz z ich fotorejestracją?

13. Jaki budżet w 2021 roku został przeznaczony na utrzymanie systemu do zarządzania drogami?

14. Jaki budżet w 2022 roku został przeznaczony na utrzymanie systemu do zarządzania drogami?

15. Jaki koszt w 2021 roku został przeznaczony na wykonanie przeglądów dróg?

16. Kto był Wykonawcą przeglądów dróg w 2021 ?

17. Jaki budżet został przeznaczony na przeglądy dróg w 2022 roku?

Jednocześnie, na podstawie art. 14 ust. 1 powołanej ustawy, wnoszę o udostępnienie mi powyższych informacji na adres poczty elektronicznej podany ponitej

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 lipca 2022 11:07
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwia Urbańska
Ilość wyświetleń: 180
09 lutego 2023 09:02 (Sylwia Urbańska) - Dodanie załącznika [pruszcz.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 lipca 2022 11:07 (Sylwia Urbańska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)