Na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (j. t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 ze zm.) proszę o udostępnienie informacji w następującym zakresie:
Czy w gminie funkcjonuje gminna rada seniorów lub inny organ reprezentujący tę grupę społeczną?
Czy organ taki funkcjonował w przeszłości? Jeżeli tak to w jakich latach?
Czy rada została powołana przed rokiem 2013? Jeżeli tak, proszę o przesłanie uchwały powołującej taką radę wraz z podstawą prawną
Proszę również o przesłanie mi statutu/regulaminu rady oraz innych dokumentów dot. wyborów do tego organu, jeżeli oczywiście nie stanowią części lub załącznika do statutu
Czy rada posiada stałe źródło finansowania/swój własny budżet? Jeżeli tak, to jaka jest jego wysokość i czy jest ona stała czy zmieniała się wraz z nowymi uchwałami budżetowymi?
Czy rada funkcjonowała w czasie pandemii?
Czy została ona zawieszona? Chodzi o okres marzec 2020 - marzec 2022
Czy w ramach pracy rady są powoływane komisje (np. komisja rewizyjna)? Jeżeli tak, to jakie?
Czy urząd współpracuje z organizacjami pozarządowymi w ramach funkcjonowania gminnej rady seniorów? Jeżeli tak, to jakie środki z budżetu są na to przeznaczone?
Jednocześnie, na podstawie art. 14 ust. 1 powołanej ustawy, wnoszę o udostępnienie mi powyższych informacji w postaci przesłania informacji pocztą elektroniczną na podany powyżej adres e-mail.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025