§1) Na mocy art. 61 Konstytucji RP, w trybie art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit c Ustawy z dnia 6 września o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902) - wnosimy o udzielnie informacji publicznej w przedmiocie: Czy w ciągu ostatnich dwóch lat Kierownik JST - przeprowadził audyt, analizę lub planował wykonywanie kompleksowych i systematycznych działań zmierzających do stopniowej integracji systemów teleinformatycznych funkcjonujących w Urzędzie? §1.1) W trybie wyżej wymienionych podstaw prawnych wnosimy o udostępnienie informacji publicznej na temat, czy w ciągu ostatnich 2 lat Urząd podjął działania związane z automatyzacją procesów pomiędzy różnymi systemami teleinformatycznymi w celu usprawnienia pracy wewnętrznej oraz komunikacji z obywatelami ? §1.2) Jeśli odpowiedź jest twierdząca wnosimy o udostępnienie ogólnych informacji publicznych pozwalających oszacować stan zaawansowania realizacji zadań w tym obszarze - inter alia: w ramach jakich systemów podjęto rzeczoną próbę automatyzacji, jaki zakres osiągnięto, ewentualnie z jakiego narzędzia RPA korzystano? etc §1.3) Na mocy art. 61 Konstytucji RP, w trybie art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit c Ustawy z dnia 6 września o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902) - wnosimy o udzielenie informacji publicznej w przedmiocie - osiągniętych celów związanych z automatyzacją, inter alia jakie oprogramowanie i systemy udało się zintegrować, etc oraz ewentualne inne informacje istotne z punktu widzenia udzielającego informacji publicznej pozwalające oszacować stopień informatyzacji i automatyzacji urzędu w ramach analizowanego obszaru ?
§2) Jeśli odpowiedź na powyższe pytanie jest twierdząca - na mocy art. 61 Konstytucji RP, w trybie art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit a (" Udostępnieniu podlega informacja (..) zamierzeniach działań władzy ustawodawczej oraz wykonawczej") Ustawy z dnia 6 września o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902) - wnosimy o udzielnie informacji publicznej - w max. trzech zdaniach - Jakie są główne wnioski, jakie potrzeby i jakie cele oraz ewentualne etapy kolejnych działań wynikające z przeprowadzonej analizy o której mowa w §1 przedmiotowego wniosku? §2.1) Czy został wstępnie oszacowany budżet na ten cel zarówno w tym jak również w przyszłym roku i jakie są przedmiotowe odnośne szacunki finansowe? §2.3) Czy planowane działania w okresie najbliższych dwóch lat zawierają również robotyzację procedur urzędowych (RPA - Robotic Process Automation)?
§3) Wnosimy o podanie danych kontaktowych Urzędnika, który w zakresie powierzonych mu zadań i wykonywanych kompetencji nadzoruje sprawy związane z zadaniami dotyczącymi tego obszaru wypełniania zadań publicznych - sensu largo, etc-scilicet: (Imię i nazwisko, adres do korespondencji e-mail, tel. i stanowisko służbowe Urzędnika)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odpowiedź:
§ 1. Tak, w ciągu ostatnich dwóch lat zaplanowano i przeprowadzono stopniową integrację systemów
teleinformatycznych funkcjonujących w urzędzie.
1. Tak, UMiG w Pruszczu w ciągu ostatnich dwóch lat podjął działania związane z automatyzacją
procesów pomiędzy różnymi systemami teleinformatycznymi w celu usprawnienia pracy
wewnętrznej.
2. Próbę automatyzacji podjęto w ramach systemów księgowo-podatkowych.
3. Zintegrowano w/w systemy. Cel osiągnięto poprzez zakup rozwiązań tej samej firmy.
§ 2. Zintegrowanie systemów w znacznym stopniu usprawniło pracę urzędu.
1. Nie, budżet nie został oszacowany na przyszły rok.
2. Planowane działania w okresie najbliższych dwóch lat nie zawierają robotyzacji procedur
urzędowych.
§ 3. Adam Pszczoliński, Z-ca Kierownika USC, usc@pruszcz.pl; tel. 525624304
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025