Informacja publiczna 2023 rok

Certyfikat "Przyjazny Urząd"

Na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 z późn. zm.), zwracam się z prośbą o udostępnienie informacji w zakresie:

Wnoszę o udostępnienie informacji:

1. Ile zapłacono i na czyje konto (kto wystawił fakturę) za certyfikat "Przyjazny Urząd", którego Gmina jest laureatem zgodnie z listą laureatów - https://przyjazny-urzad.org/strona-69 2. Kto zaprosił Gminę Pruszcz do udziału w konkursie. Kto był inicjatorem z ramienia Gminy Pruszcz do udziału w konkursie. 3. 4. Kto z ramienia spółki kontaktował się z Gminą Pruszcz w trakcie trwania konkursu oraz po jego zakończeniu. 5. Proszę o przesłanie kopii faktury oraz ankiety konkursowej przesłanej przez Gminę Pruszcz. 6. Jeśli Gmina Pruszcz nie została wcześniej poinformowana, że udział w konkursie jest płatny również proszę o taką informację.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odpowiedź:
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji w trybie publicznym, z dnia 17.10.2023r. Informuję, że Gmina Pruszcz nie jest laureatem certyfikatu „Przyjazny Urząd" w związku z powyższym nie ma możliwości odpowiedzi na zadane pytania. Po weryfikacji listy laureatów możemy domniemać, że wniosek powinien zostać złożony do Gminy Pruszcz Gdański (województwo pomorskie ).

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 stycznia 2024 13:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwia Urbańska
Ilość wyświetleń: 96
16 stycznia 2024 13:02 (Sylwia Urbańska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)